Favrskovs Billedskoler præsenterer

Drømmecirkler

Går dine drømme i ring?

For at markere kulturhovedstadsåret, inviterer Favrskovs billedskoler til 4 synkrone workshops i Ulstrup, Hammel, Hadsten og Hinnerup:

Lørdag d. 18. marts kl. 10-14

I hver af de 4 byer, mødes børn og voksne til kreative workshops, hvor drømmene får frit spil. Som en forlængelse af den store børneåbning af kulturhovedstadsåret i Skjød, er temaet nemlig HÅB, ØNSKER og DRØMME.

Med udgangspunkt i cirklen, vil vi i de 4 byer i løbet af 4 timer, skabe elementer, som efterfølgende samles til et fælles værk, der afspejler deltagernes håb og drømme. Deltagerne får også en bid af værket med hjem efter workshoppen.

Vi kommer til at tegne, male, skrive, klippe, klistre og meget mere.

Det er gratis at deltage, men man skal på forhånd melde sig til, da der er et begrænset antal pladser. Arrangementet er for børn og deres forældre, bedsteforældre eller andre nære voksne.

I Ulstrup finder workshoppen sted på Ulstrup Bibliotek, Hovedgaden 60, 8860 Ulstrup. For at kunne være med, skal børnene være begyndt i
1. klasse.
Workshoppen er for børn og deres voksne, men én voksen kan godt komme med flere børn. Tilmeldingen er bindende.
I Ulstrup er underviserne Jane Susanne Andersen og Lise Réol.

HUSK: Madpakke og drikkedunk og tøj til at arbejde i.

Vi glæder os til at se jer til

Drømmehilsner fra Favrskovs Billedskoler

Tilmelding til Drømmecirkler i Ulstrup kan ske her:

Tak for din besked. Du er først tilmeldt, når du hører fra Billedskolen i Ulstrup.